Selasa, 26 April 2011

ditepung housemate..huhu~

salam semua..ape khabar anda semua?? harap2 anda dalam keadaan sihat sejahtera lah hendaknya..hehe...pada jam 11 lebih tadi, fattra mintak aku temankan dia pergi ambil air ro dekat tempat degree..mula2 aku pelik jugak..x penah2 die mintak aku temankan tiba2 hari ni dia mintak kan..huhu~ aku pon ikut lah tanpa bertanya apa2...rupa-rupanya, ada udang di sebalik batu...sedang dalam perjalanan balik dari mengambil air, tiba2 aku terdengar bunyi orang berlari kat belakang...belum sempat aku nampak siapa kat belakang aku, tiba2 aku dibaling dengan tepung...haha~ [korang kejam..hihi~]

sampai hati taw fattra...u komplot dengan diorang ea..hehe~ apepon, memang best la sebab sebelum ni x pernah pon kena baling tepung dengan member2..dalam tengah baling2 tepung tu, diorang bagi kek secret recipe..wahh~ seronok nye diorang bagi kek..chocolate fudge lagi..hehe~ [thanx la korang]..lepas tu datang la 2 orang junior kami...diorang pon join sekali kitorang bergelak ketawa.. (^-^) memang best la...da lepas kena baling ngan tepung + kena siram air boleh pula kami dok lepak kat tengah jalan sembang2 dengan junior tu..hehe~

sambil lepak2 tu kami ambil gambar guna kamera dslr amal..hehe~ lepas tu diorang cakap ada hadiah pula..terharu betul..dengan kek lagi..hadiah lagi..wahh~ untungnya jadi aku..hek3~ diorang bagi hadiah sling bag...sangat comel dengan corak2 warna pink + biru..i like! hehe~ memang sangat hepi la aku malam ni..

chocolate fudge..yummy!
ni la sling bag yg depa bagi..comel kan.. =)
bersama beg2 ku yg lain..haha~
nak letak gambar kami bersuka ria segan la pula sebab aku dan amal xpakai tudung kan..huhu~ xpelah..lain kali aku letak gambar kami ok...sampai di sini sahaja post kali ni..luv u olz my housemate..hehe~ salam sayang daripada mrs. rahman =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala