Ahad, 15 Mei 2011

suda di pahang..hehe~ (^-^)V

salam semua..apa khabar..baru hari ini dapat update blog disebabkan tiada internet..huhu~ xpelah..pada pukul 8.15 pagi tadi aku dah pon sampai di raub..da berapa bulan aku x balik..rindu kat family kat sini..hehe~ memandangkan cuti sebulan aku pon balik..for the first time aku menjejakkan kaki di puduraya pagi tadi...amat mengagumkan design bangunan nya..sangat cantik dan elegan..hehe.. [lebih2 pulak yek] tapi dah sampai pagi-pagi buta..mana ada satu kedai pon yang buka kan..orang yang ada kat situ pon sebab baru sampai dari destinasi masing-masing..

aku sampai di pudu pada jam 5.00 pagi..punya lah awal kan..aku n my hubby lepak la di KFC..nasib baik kfc tu 24 hours..a\malangnya, sampai-sampai di kfc, cashier tu kata set breakfast xde..nape la xde..takkan nak makan ayam goreng pagi-pagi buta kan..xpelah..aku pon order snack box B + air nescaffe latte..lepak punya lepak, sampai lah pukul 6..kami pon bergerak ke tempat LRT..nasib baik da buka...kami naik sampai pekeliling..nak naik bas ke raub pula..bas paling awal 6.45 pagi..sempat la kejar bas tu kan..tu yang sampai rumah awal..kalau x, tengah hari la baru sampai..

hmmm..nak cerita apa lagi ye..rasanya xda apa dah yang nak diceritakan..kat bawah ada beberapa gambar yang aku ambil daripada internet..pagi tadi xsempat nak ambik..masih dalam keadaan mamai..hehe~ kepada student2 yang sedang menikmati cuti sem tu, selamat bercuti lah yer..hehe~ semoga ketemu lagi pada post yang akan datang.. wassalam~ salam sayang daripada mrs. rahman... =)

wajah pudu yg baru..
ruang menunggu yg lebih selesa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala