Ahad, 19 Jun 2011

kebosanan yang teramat sangat.. (-_-")

salam semua..apa khabar..aku di sini sihat sahaja..Alhamdulillah..hari ini aku nak bercerita pasal kebosanan yang melanda diri aku di tempat kerja..sangat-sangat la bosan..sampai aku pun tak tahu nak buat apa..datang kerja, kena buka lampu..buka semua pc yang ada dalam ni..kemas-kemas sikit [sapu + buang sampah]..pastu duduk la tunggu orang datang..selalu nya budak-budak la yang datang sebab nak main game..kalau hari sekolah, memang sunyi la pagi2 macam ni..dalam pukul 2 tu baru budak2 datang sebab baru balik sekolah kan..

kalau ikutkan, aku praktikal kena belajar apa2 yang berkaitan dengan komputer..contohnya baiki komputer ke..install software ke..belajar pasal multimedia ke..ni tak ada pun belajar benda2 tu..hmm~ aku rasa macam nak REPEAT balik je praktikal aku ni sem depan..yelah..nanti sia2 je pointer aku rendah sebab tak ada buat kerja apa2 kat sini..huhu~ tak apalah..sementara dah duduk kat sini, buat je la apa yang patut kan..nak buat macam mana..aku juga yang pilih tempat ni..nasib la..hehe~

ok lah semua..post kali ini hanya untuk meluah kan rasa hati sahaja..huhu..nanti aku akan cerita pasal aku keluar jalan2 dengan member2 aku di kkf okay..salam sayang daripada mrs. rahman =)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala