Khamis, 23 Jun 2011

lepak-lepak dengan member...II


salam semua..hehe~ tajuk kat atas lebih kurang tajuk post yang semalam..tapi isi kandungan yang berbeza..kali ini aku nak cerita pasal aku pergi lepak dengan membe aku yang datang perlis sebab ada exam kuratif..pada hari selasa yang lepas, kak ummul ada telefon aku..dia kata dia baru lepas hantar membe aku yang kuratif ni (nada) pergi exam dekat Dragon..so, sementara nak tunggu si nada ni keluar dewan exam, kak ummul call aku sebab nak ajak lepak..kebetulan time tu aku ada kat klinik Arau..aku suruh kak ummul tunggu dekat unimap blok jejawi..

dalam setengah jam macam tu, aku pun sampai dekat blok jejawi tu..kami singgah dekat kedai nak sarapan..sambil borak-borak tu, kak ummul ajak aku lepak-lepak sekali dengan nada and syikin kat pizza untuk lunch tengah hari..dah la hari itu aku kerja..terpaksalah ponteng untuk satu hari [membe punye pasal kan..hehe~] so, kami lepak-lepak kat pizza dalam pukul 12.30 tengah hari..borak punya borak, da pukul 2.30..nada cakap membe dia nak ambil pukul 2 lebih..kami pun pulang la ke kkf..

lepas nada balik, kak ummul pun balik ke jitra [rumah kakak dia]..aku kena tunggu cik abang aku balik kelas..aku tunggu la kat umah nik..hehe~ kat bawah ni gambar-gambar yang sempat diambil oleh aku and kak ummul..happening giler la..maklumla, lama tak jumpa kan..ok lah..sampai di sini sahaja post kali ini..nanti aku akan update dengan aktiviti-aktiviti aku lagi okay..hehe~ salam sayang daripada mrs. rahman =)
ni syikin..lemah lembut + baik hati..comel plak tu =)

aku ngan cik abang..hehe~

nada ngan kak ummul..happening jer.. =)

ni kat depan the store..xde pe nk wat, lepak situ lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala