Selasa, 28 Jun 2011

menikmati hidangan marrybrown.. =)

salam semua..semalam aku pergi marrybrown changlun..lokasi dia dekat depan c-mart changlun..aku pergi ngan cik abang..mula-mula nak pergi hari ahad..tapi hujan lebat pulak..disebabkan kami ni nak naik motor je, kami cancel la plan hari itu..so, malam semalam baru dapat pergi..kami pergi sebab kak ummul yang ajak..dia training assistant manager dekat marrybrown tu..kami pun pergi la sebelum dia berlepas ke langkawi pd 30/6 ni..and hari ini last day dia kerja kat changlun..

dalam pukul 8 suku malam kami bertolak dari rumah ke changlun..sampai kat marrybrown tu dalam pukul 9 la..jauh juga..huhu~ kami mencari-cari kak ummul..masuk-masuk je marrybrown kak ummul ada kat cashier..punyalah ramah sambut kitorang kan..hehe~ kami order nasi lemak and set ayam yang 2 ketul tu..aku nak order banana split tapi tak ada la pula..[sedih betul]..huhu~ kami duduk dekat luar sambil borak-borak dengan kak ummul..kebetulan manager area utara turun kat marrybrown tu..so, kak ummul kena curi-curi sembang dengan kami la..hehe~

sembang punya sembang, da pukul 10 malam..cik abang dah ajak balik..so, kami snap2 gambar [utk kenangan..hehe~]..gambar kak ummul ada di phone dia..terlupa pula nak transfer ke phone aku..huhu~ nanti aku try download dari facebook dia..tak lama lepas itu, kami pun beredar..memang seronok la dapat jumpa kak ummul tengah buat kerja kan..ok lah..sampai di sini sahaja post tentang aktiviti-aktiviti aku untuk hari ini..nanti aku post lagi okay..hehe~ salam sayang daripada mrs. rahman =)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala