Rabu, 15 Jun 2011

praktikal ku...huhu~

salam semua..lamanya xbuka blog ni untuk diupdate..huhu..ini disebabkan oleh aku telah pon start praktikal..tu yang susah nak update blog [walaupun memnjang dok dpn laptop..huhu] pada hari isnin yang lepas, aku da start praktikal di Ideas Technology, Kangar..ni sebenarnya kedai komputer, sambil2 tu ada cc..so, aku ada la belajar sikit-sikit pasal komputer kat sini..tapi masa aku banyak dihabiskan dengan melayari internet + jaga cc..huhu~ sabar je la ye..tinggal 1 sem ni je lagi..lepas tu habis da diploma aku..result yang keluar hari tu pon agak memuaskan la jugak..Alhamdulillah...

masa praktikal ni, x boleh duduk dekat kkf..so, aku sewa rumah di area jejawi..rumah aku dekat dengan kompleks penyayang dr. siti hasmah, rumah anak-anak yatim tu..jalan depan sikit je jumpa lah lorong nak masuk rumah aku..hehe~ rumah tu yang paling murah..so, aku cepat2 sewa..bukan senang nak cari rumah sewa kat sini..lama juga lah mencari baru dapat jumpa..hmm~ tapi agak bosan la sebab xda tv...kalau balik kerja x boleh nak tengok nora elena...aku ada broadband pon macam xda..line maxis gprs je ada..x laju la internet..huhu~

ok lah..sampai sini sahaja la aku nak mengomel..xtaw dah nak cerita pasal apa...hehe..sampai ketemu lagi dalam post akan datang..salam sayang dari mrs. rahman =) ...

sempat ag snap pic..ni mase ngah keje..
bosan punye pasal..huhu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala