Selasa, 2 Ogos 2011

ceramah usahawan..

salam semua..hari ini aku nak cerita tentang ceramah usahawan yang aku pergi tadi..aku dapat flyer pasal ceramah tu masa dekat C-Mart arau..ada dalam raga motor..bila baca iklan dia tu, macam berminat pula kan..so, aku n cik abang try la join dengar ceramah dia..

ceramah dia dekat Hotel Seri Malaysia..dalam pukul 2 tadi kami pergi ke hotel tu..sampai-sampai, diorang tengah setting bilik ceramah tu..dalam pukul 3 baru start..ceramah ni berkenaan Akademi Pembangunan Usahawan..agak mengantuk la kan pasal aku ni bukan suka sangat dengar ceramah..tapi aku tahan je la..kebanyakan yang datang adalah student politeknik tuanku syed sirajuddin..memang cikgu2 diorang yang hantar kot..tu pasal la ramai..huhu~

dia banyak cerita tentang macam mana nak jadi kaya..macam biasa la kan..kena ada modal, then cerita kat kawan, then dapat duit..tapi benda ni tak sama dengan MLM..yang MLM tu kena jual barang kot..lepas tu cari downline..kalau downline malas, kita tak dapat duit..yang ni pula, kita kerjasama dalam 1 kumpulan..buat sama-sama..aku try la join..tapi tengah cari duit untuk modal lagi..huhu~ kalau nak tahu, program ni bekerjasama dengan syarikat redlife..kalau nak tahu pasal redlife, boleh klik sini..


gambr baru ltak..hehe~ x bape clear gmbr org
yg bg ceramah tu..
oklah..sampai di sini sahaja post kali ini..aku tak ada ambil gambar la pula nak tunjuk kat korang kan..tapi tak apalah..sekadar nak cerita saja..hehe~ ketemu lagi di post akan datang..salam sayang daripada mrs. rahman =) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala