Isnin, 4 Julai 2011

minggu seterusnya bermula.. (^-^)/

salam semua..pejam celik pejam celik, hari ini dah start hari baru untuk minggu yang baru..rasa macam sekejap sangat masa ni berdetik..ada kurang lebih 3 minggu lagi umat Islam seluruh dunia akan memulakan ibadah puasa..wah! awal betul bulan puasa pada tahun ini kan..huhu~ raya pun InsyaAllah jatuh pada hari kebangsaan negara kita..hmm~ hari ini bukan nak cerita tentang aktiviti-aktiviti harian aku..tapi saja nak post sesuatu yang lain daripada selalu..hehe~

ada satu hari tu, sedang aku duduk-duduk, aku terfikir nak jual baju-baju yang aku dah tak guna atau pakai..bukan apa, daripada terperuk dalam beg tu, baik aku jual kan..dapat lah sikit duit untuk belanja bulanan aku dan cik abang..hehe~ kalau ada yang nak beli, Alhamdulillah la kan..kalau tak ada pun aku tak kisah..saja nak jual..bukan nak buat bisnes pun..baju-baju tu kebanyakannya t-shirt la..ada lah blouse sikit-sikit..kalau ada sesiapa yang baca post ni berminat nak beli baju-baju kat bawah ni, boleh contact saya di facebook ok..

BLUE TOMS GREY
 BLUE TOMS RED
 KEMEJA LIGHT PINK
 KEMEJA PUTIH
 SHIRT MTV
 SELUAR JEANS LIKE
 SHIRT 23
 SHIRT DEATH NOTE
 WING SPORT GREY

hmm~ hari ini macam biasalah kan..datang kedai, buka laptop then main internet free..huhu~ kadang-kadang dah naik bosan nak datang kerja..sebab hari-hari aktiviti yang sama je..huhu~ tak apalah..ada lagi 3 bulan je..harap-harap sabarlah menunggu..hehe~ ok lah..sampai di sini sahaja post kali ini..dah tak tahu nak cerita apa..nanti aku post lagi ok..salam sayang daripada mrs. rahman =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala