Jumaat, 29 Julai 2011

cuti hari jumaat.. \(^-^)/

salam semua..apa khabar..hari ini baru nak update..huhu~ maaf lah yer sebab lambat..hari ini aku cuti..kat luar pula tengah hujan..memang syok la melingkar atas tilam ni lagi..hehe~ sebenarnya hari ini nak cerita pasal aku tengok cerita transformer hari itu..memang best la cerita tu..tapi aku rasa lagi best cerita FAST 5..apa pun seronok la tengok cerita tu..walaupun agak ketinggalan sebab da berapa minggu baru dapat tengok..

lagi satu..aku sedang berjinak-jinak dengan jahitan sulaman tangan dan manik ni..belajar dekat youtube je..malas nak pergi kelas..nak kena bayar mahal..lepas tu tak ada masa nak pergi..hari-hari kerja, memang tak sempat la..huhu~ semntara hari ini cuti, aku siapkan jahitan manil yang aku buat dekat inner syiria..saja jahit dekat situ..lagipun kosong je..tu yang tambah manik-manik..hehe~ mula-mula kena lah buat simple je..jahit manik jelujur saja..

ni la jahitan manik tu.. =)
orang dulu-dulu kata, 
" sikit-sikit, lama-lama jadi bukit "
macam tu lah aku..belajar sikit-sikit dulu..hehe~ manalah tahu..satu hari nanti pandai jahit sulam, boleh jadi businesswoman pula kan..[berangan lebih jek..haha~] ok lah..sampai di sini sahaj dahulu post kali ini..nanti kalau ada cerita baru aku update lagi ok..tapi lambat la kot sebab internet kat tempat kerja still tak ada..huhu~ salam sayang daripada mrs. rahman =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala