Selasa, 19 April 2011

menghilangkan stress! hehe~

salam semua..apa khabar..aku di sini sihat sahaja..hari ni nak bercerita pasal malam tadi..aku keluar berjalan-jalan bersama fattra n din..diorang bawak aku jalan2 kat kangar..mula2 perancangannya nak kua kami berdua saja [aku n fattra] disebabkan oleh din ade latihan bola...sedang kami bersiap2 tiba-tiba fattra kata din cancel latihan..so, fattra ajak din skali..kami pon pergi kangar naik kereta din..hehe~ [cepat sikit sampai kangar kan] punyalah xda perancangan..kami pon pergi la kat bowling kangar..konon2 nak main boling..skali masuk kat boling center tu, ramainya lah orang..pergi2 kaunter, akak tu pun cakap :
" lane penuh la dik..ade tournement..baru je start sat tadi.."
haha~ kami pun keluarlah dari boling center tu dengan penuh kekecewaan.. [chewah!] lepas tu fattra bawak aku pergi bundle kat sebelah ayamas kangar tu..rupa2 nya baju kat situ murah2 belaka..aku pun ape lagi kan..rembat 3 4 helai baju..bila nak bayar kat kaunter, total semua baju tu baru RM 8...wah! i don't believe it...macam x percaya je 4 helai boleh dapat 8 ringgit..hehe~ biasalah..bundle kan..masa kat bundle tu jumpa sekali ngan nik n hafis..kami pon jalan sekali...lepas tu fattra ngan din ajak karaoke..disebabkan xdapat main boling, kami ganti dengan karaoke..huhu~ sorang 2 lagu..jadi  la nak melepas gian kat karaoke..hehe~ punyalah bersemangat si hafis ni nyanyi..haha.. [agaknye da lame x karaoke..tu yg pulun habis2] lepas da puas karaoke, kami pon balik ke kuala perlis..sangat seronok sebab dapat beli baju..hehe~ terima kasih fattra.. =)

smpat ag snap gmba mase nunggu
din dang..hehe~ 
ni la jadinye bile bosan..ngan cermin
tepi jln pon jadi..haha~


ok lah..tu je aktiviti terbaru minggu ni..hehe~ lepas ni da x berapa nak keluar kot.. [nak fokus kat en. final exam lak] sampai ketemu lagi..salam sayang dari mrs rahman =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala