Ahad, 8 Mei 2011

jalan-jalan cari movie..hehe~

salam semua..apa khabar..hari ini aku pulang semula ke kkf..ada lagi 1 paper final hari selasa ini..lepas tu habis da diploma aku..Alhmdulillah..harap2 boleh lepas kali ni..amin~ hari ni nak cerita pasal semalam...lepas exam datacom semalam, aku n my hubby terserempak dengan pali n zaim..tengah borak2, tiba2 pali kata : 
" weyh..korang xnak tengok wayang ramai2 ke..jom r tengok fast 5.. "
hubby ku apa lagi..terus dia setuju..memang dia dok nanti2 nak tengok cerita fast n furious 5 tu..huhu~ lepas da siap makan, kami balik ke bilik..aku kemas2 barang n dalam pukul 3 tu kami da gerak ke alor setar mall..on the way nak sampai mall tu, kidir call kami...katanya tiket pukul 4 da habis..so, diorang beli tiket pukul 6.45 petang..fast 5 punya pasal, kami sanggup tunggu di mall tu selama lebih kurang 2 jam lebih..

ni la kiosk cool blog tu..berhadapan watson..
sampai2 di mall, aku n my hubby jalan2 dalam mall...tiba2 aku ternampak kiosk berwarna pink..pergi2 dekat rupa-rupanya cool blog punya kiosk..aku pon apa lagi..dok tengok member2 aku minum cool blog ni macam syiok jer, aku pon nak try...aku pilih mocha + black pearl..pergh...memang sedap wa cakap lu..haha~ tak sangka pula dekat as mall ni ada cool blog...da lama sangat x sampai sini..tu yang tak taw perkembangan..hihi~ lepas da beli cool blog tu, aku n my hubby jumpa pali n kidir di georgetown white coffee..lepak2 la kat situ sambil on9...[nasib baik fon aku pon ada wifi]..xla bosan sangat sementara nak tunggu wayang..

dalam pukul 6.30 tu baru kami gerak ke wayang...x sabar nak tengok cerita ni..hehe~ cerita dia pasal nak curi duit orang paling berkuasa di rio, brazil..yang paling syok bila tengok banyak gila kereta cantik2 + canggih dalam ni..memang berangan je la nak dapat kereta2 macam tu..haha~ habis je cerita ni, memang aku puas hati la...banyak action n best gila la cerita ni...aku bagi 5 bintang la...hehe~ x rugi beli tiket mahal tengok cerita ni...lepas da habis tu, aku n my hubby gerak balik ke sp...

 thanx kepada semua yang mengajak aku n my hubby pergi tengok wayang..ok lah sampai di sini sahaja post kali ni..kepada semua yang membaca post ni pergi la cuba cool blog ni..sedap + macam2 pilihan ada..hehe~ dan jangan lupa tengok fast 5.. (^-^)V salam sayang daripada mrs. rahman =P

yummy! mmg cedap la..hehe~
black pearl die mmg banyak..yum3~
masa lepak geogetown white coffee~ ijat,zul n bonzer..




pen n zaim..zaim goyg2 muka lak..huhu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala