Jumaat, 6 Mei 2011

makan2 di mai cafe,kangar~

 
salam semua..apa khabar?? setelah sekian lama x update blog dek kerana server unimap di kubang gajah rosak..dalam seminggu ni kami student unimap x dapat melayan internet..x mengapalah..boleh concentrate sikit pada final exam kan..hehe~ post kali ini nak menceritakan pasal aku dan ex-roomate makan bersama-sama di mai cafe, kangar..

mas n apit..
aku n my hubby..tombam..hehe~
memandangkan birthday aku, mas n nana dalam bulan yang sama [april] kami pon bercadang nak makan sama2..cadangan nya nak makan di pizza..entah macam mana boleh tukar plan pulak pergi mai cafe..huhu~ jadi kami pon bertolak dari kkf pada pukul 8.30 tadi..aku n my hubby naik kereta sekali dengan mas..si nana pergi dengan udin tapi bertolak lambat sikit..mas kata nak singgah di first touch dulu..nak beli barang katanya...

pintu masuk mai cafe..
sampai2 di mai cafe dalam pukul 9.15..kedai ni berdekatan dengan masjid yang baru dibina di kangar..jalan arah ke padang besar..sebelum ni aku da pernah dengar tentang kedai ni tapi x pernah lagi sampai...da lebih 3 tahun duduk kat perlis ni baru hari ni aku sampai..hihi (^-^)V masa kami sampai, tempat semua penuh..terpaksalah kami duduk di meja batu yang hanya muat untuk 4 orang [bajet macam semua badan kecik je..hehe] bila dapat menu, mata pon jadi rambang..xtaw nak makan apa sebab semua nampak sedap dan menyelerakan..yummy!! setelah beberapa kali membelek menu tu, aku pon pilih chicken chop n hazelnut blended..hubbyku pilih nasi goreng tomyam n mai cafe premium..mas pilih chicken grilled n air smoothie..apit pilih spaghetti bolognaise n orange juice..

sementara kami menunggu makanan, kami borak2 sambil tunggu nana n udin..diorang beli barang sikit...xlama lepas tu makanan sampai..apa lagi..masing2 mencekik la kan..perut pon tengah lapar..hehe~

menu yg dioder..xnampak pon..huhu~
air..smoothies,orange juice,hazelnut blended,mai cafe premium..
chicken chop yg aku order..yummy!
sedang kami makan2, nana n udin pon sampai..meja macam dah penuh..maklumlah, pinggan semua besar2..udin pon ajak nana makan kat meja lain...bila da habis, perut pon dah penuh, mestilah masing2 senang hati kan..hehe~ memang puas hati lah makan kat mai cafe ni...kepada anda semua, aku cadangkan supaya korang2 cuba lah makanan kat kedai ni..pasti x kecewa...

kami pulang dalam pukul 10.30...seronok sangat..kalau nana sampai awal mesti lagi seronok..[ang sampai masa kami da nak abes makan..huhu] xpela..lain kali bila kita jumpa, kita lepak sama2 lagi ye..sampai di sini sahaja post kali ni..salam sayang daripada mrs. rahman.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala