Jumaat, 20 Mei 2011

salam hari jumaat~

salam semua..hari ini da hari jumaat...sekejap je rasanya da nak seminggu aku duduk di raub ni..cuti da la pendek je..sedih pula nak tinggalkan family untuk balik ke perlis..huhu~ tak apalah..demi mengejar cita-cita, aku sanggup tinggalkan sementara family ku di sini [chewah!..ayat xbleh tahan..haha] ada lagi satu sem bakal ku tempuhi untuk habiskan diploma computer engineering ku ini..InsyaAllah akan ku sambung untuk degree pula..hajat di hati nak sambung untuk pjj [pengajian jarak jauh]..boleh aku cari duit sikit kan..tapi xtaw lah macam mana...dekat UniMAP xda pula pjj tu..kalau nak sambung di u lain kena sambung untuk 4 tahun pula..uishh..da tua aku nanti..hehe~

xpelah..mama kata rezeki aku lambat sikit..aku hanya mampu menunggu hari senang ku datang dengan usaha ku selama ini..kalau ikutkan ayah ku, disuruhnya ambil borang polis..senang katanya..banyak sikit dapat elaun...nak kerja sambil belajar pon senang..huhu~ aku pon x pasti lagi tentang masa depan ku ini..nanti lah..aku kena ambil masa untuk pikir lebih panjang..yelah..tak nak tersalah pilih jalan lagi...nanti aku juga yang rugi kan.. =) anda semua macam mana?? mesti ramai yang da bekerja dan mempunyai gaji besar kan..teringin nya punya gaji yang banyak..boleh aku tolong family ku..hehe [angan2 semata]

hmm~ xda apa yang nak diceritakan hari ini..tu pasal mengarut lebih2..hehe~ ok lah anda semua..sampai di sini sahaja post kali ini ya..semoga hari anda semua berjalan dengan lancar hendaknya..hehe~ salam sayang daripada mrs. rahman =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala