Khamis, 14 Ogos 2014

Mula minum garam buluh

Salam hari khamis buat semua pengunjung blog mrs rahman ni..apa khabar anda semua? harap2 berada dalam keadaan baik hendaknya..hari ni saya nak kongsi berkenaan sejenis minuman kesihatan yang bernama garam buluh..sebelum ni saya ada belikan untuk ayah saya untuk diminum..tengok2 ada lagi dalam kotak tu..saya pun tumpang sekaki lah..hehe~ dah lama sangat saya x beli garam buluh tu so, sekarang saya mula minum balik..rasa dia memang lah x sedap..yelah nama pun ubat kan, mana ada ubat yang sedap..sekarang ni saya makan 1 sachet sehari, buat separuh-separuh..x larat nak habiskan semua sebab xtahan dengan rasanya..huhu~

Setakat saya minum ni nampak sedikit perubahan lah..saya kuat minum air masak, susu untuk anak pun bertambah sampai tumpah..cuma saya rasa badan lemah sikit hari ni mungkin sebab banyak sangat toksin dalam badan yang dah lama x dibuang..dia tunjuk kesan awal..lagipun saya balik pahang ni tanpa BVSM (Bio Velocity Sleep Mate)..haaa..kalau nak tahu apa pula BVSM tu tunggu post akan datang okay..saya akan ceritakan pengalaman menggunakan tilam yang sangat bagus untuk menjamin kualiti tidur seharian kita.. :) berbalik pada garam buluh tu tadi, banyak sangat khasiat untuk kita sebenarnya..di bawah ni antara penyakit yang mampu dirawat apabila meminum garam buluh..


Saya teringat lagi bila cik abang saya mula minum garam buluh, badan dia mula nampak naik, berat badan bertambah dan nampak lebih bertenaga..lepas tu dia buat workout pula lagi nampak cantik badan kan..tapi sekarang dah lama x minum badan dia jadi biasa balik la..hehe~ so, kalau ada sesiapa yang nak cuba garam buluh ni boleh comment post ni..InsyaAllah saya bantu setakat yang boleh sebab saya nak kongsi pengalaman saya dengan anda semua..ok lah sampai di sini sahaja post saya kali ini..nanti saya update lagi dengan cerita2 baru okay..salam sayang dari mrs rahman..xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala