Rabu, 20 Ogos 2014

pengalaman guna BVSM :)

Salam hari rabu buat semua pengunjung blog mrs rahman ni..apa khabar anda semua? Saya seperti biasa sihat saja..hehe~ dalam post yang lepas saya dah kongsikan kebaikan minum garam buluh untuk semua x kira peringkat umur..dalam post kali ni seperti yang diberitahu saya akan bercerita mengenai BVSM pula..BVSM atau dikenali sebagai Bio Velocity Sleep Mate berbentuk seperti comforter tilam tapi mempunyai banyak kelebihan..saya kongsi berdasarkan pengalaman saya gunakannya..

Hampir 2 tahun saya gunakan BVSM ni..banyak sangat manfaat saya dapat masa tidur..tidur akan jadi lebih lena dan bila bangun, badan rasa lebih cergas dan bertenaga walau tidur hanya 4-5 jam..kebetulan pula saya baru lepas bersalin anak kedua 4 bulan yang lepas..saya teruskan tidur atas BVSM ni..x sampai seminggu luka bersalin dah kering..pusat anak pun dah kering dan tertanggal..anak pula ada jaundis masa hari ketiga tapi ambil masa 3 hari saja untuk turun..

Yang ni paling suka saya nk kongsi..perkembangan anak sangat memberansangkan bila tidurkan dia atas BVSM ni..baru masuk 3 bulan anak dah pandai meniarap..sekarang dia dah pandai capai barang dan menggigit, macam nak tumbuh gigi..padahal 26 haribulan ni baru masuk 5 bulan..memang seronok sangat tengok perkembangan anak ni..

Banyak lagi kelebihan BVSM..kalau nak tahu lebih lanjut boleh klik pada perkataan BVSM yang berwarna kat atas..ok lah..sampai sini dahulu perkongsian saya..dalam post akan datang saya cerita yang lain pula ok..salam sayang dari mrs rahman..xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala