Rabu, 22 Jun 2011

lepak-lepak dengan member...

salam semua..apa khabar? harap-harap semua dalam keadaan yang baik lah ye..hehe~ hari ini aku nak cerita pasal aktiviti minggu lepas..disebabkan aku tertinggal fon kat uma, gambar-gambar semua ada kat member-member aku ni..so, baru hari ini lah aku dapat post [semalam baru ambik gambar kat dorg..huhu] 

hari jumaat yang lepas, cik abang aku tu balik kuala ketil sebab nak repair motor..aku x boleh balik sebab tengah kerja..so, aku tumpang rumah member-member kat kkf..yang ada kat umah tu umai, nik, eyra ngan amal..tengah borak-borak, diorang ajak pergi tengok wayang dekat alor setar sambil2 nak beli barang dapur..apa lagi, aku pun terus on je la..dah lama kot xtengok wayang..huhu~ kami bergerak ke a.s dalam pukul 11.30..singgah mcd c.p sebab masing2 dah kebulur..dari pagi xsarapan..memang la kebulur kan..haha~

ni la gelagat bile da lapor..haha~
aku n umai..sodap tol umai mkn
ice-cream..hehe~
aku n nik..
gambar2 yang kat atas tu masa kat mcd c.p..gambar amal xada sebab dia yang jadi photographer..hehe~ lepas da kenyang, kami pun decide nak tengok wayang dekat a.s mall..bila dah sampai dekat a.s mall tu, kami beli tiket wayang [KL Gangster] ..lepas tu jalan2 kejap dalam pacific sebab ada lagi setengah jam sebelum wayang start..amal nak beli seluar..so, kami teman dia cari seluar kat dalam pacific tu..sebelum masuk wayang, sempat la kami snap beberapa gambar..

 
 
 
lepas da habis tengok wayang tu, baru kami semua pergi tesco untuk membeli-belah barang2 dapur..hehe~ memnag penat tapi enjoy lah sebab dapat lepak ramai2..ok lah.. sampai disini sahaja post kali ini..nanti aku post lagi okey..salam sayang daripada mr.rahman =) ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala