Sabtu, 25 Jun 2011

salam hari sabtu..

salam semua..hari ini aku bekerja seperti biasa..orang lain dapat cuti tapi hari minggu aku kena kerja..nasib2 (T_T)..huhu~ tapi mcam biasa lah kerja aku..duduk menghadap laptop dari pukul 10 pagi sampai pukul 6 petang..setiap hari rutin yang sama..tak ada kerja lain aku nak buat..customer yang datang pun kebanyakannya budak-budak yang nak main game..encik azman pun kerja duduk depan laptop dia je..

sebelum ini ada la jugak seorang budak diploma praktikal kat sini..tapi hari khamis hari itu dia da habis..tinggal la aku sorang2 kat kedai ini..kalau ada dia boleh juga borak-borak..sambil borak-borak tu, aku tanya jugak seronok tak praktikal kat sini..nak tau dia kata apa? dia kata :
" tak seronok pun..bosan adala..x larat nak melayan budak2 yang datang kedai.."
dia kata macam itu la..aku pun jadi xde semangat nak praktikal kat sini..huhu~ baru je start praktikal..tak sampai sebulan lagi pun dah macam ini..aduhh..gawat macam ni..haha~ macam mana nak hadapi 4 bulan kat sini...waaa..tolong la saya..uhuk3~

hmmm~ perut da berbunyi lagu keroncong..lapar nye (-.-') ok lah..sampai di sini sahaja aku nak cerita..nanti ada apa-apa aku post lagi okay...salam sayang daripada mrs. rahman =)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lala